Sklep O!MEGAKARMY.pl z produktami weterynaryjnymi + działania sprzedażowe
DECHRA - marka SPECIFIC

Wyzwanie
Stworzenie przejrzystego, przyjaznego użytkownikom sklepu oferującym produkty dla psów i kotów – karmy i dermokosmetyki. Jednocześnie wspieranie sprzedaży dedykowanymi działaniami oraz wprowadzenie Klienta na inne marketplace’y.
Rozwiązanie
Naszym celem było stworzenie platformy, która nie tylko umożliwi sprzedaż produktów, ale także zapewni użytkownikom przyjemne i intuicyjne doświadczenie zakupowe, a także dostęp do porad związanych z opieką nad zwierzętami. Dążyliśmy do tego, aby marka stała się liderem w swojej kategorii, oferując produkty najwyższej jakości z profesjonalnym wsparciem.
Zespół projektowy stworzył nowoczesny i estetyczny design, który doskonale odzwierciedla wartości marki Omega Karmy. Interfejs został zaprojektowany z myślą o użytkownikach, z intuicyjną nawigacją i łatwym dostępem do najważniejszych kategorii produktów, co znacznie poprawiło użytkowanie serwisu.
Wdrożenie strony odbyło się na platformie Wordpress. Sklep stworzono tak, aby był kompatybilny z desktopem oraz wersją na telefon. Zintegrowaliśmy zaawansowany system płatności oraz różnorodne opcje dostawy, co ułatwiło proces zakupowy oraz zwiększyło satysfakcję klientów.
Po uruchomieniu sklepu, nasz zespół nieustannie zajmował się jego bieżącym utrzymaniem, monitorując wydajność oraz wprowadzając niezbędne aktualizacje, a także nowe funkcjonalności i rozszerzenia, jak np. wygodne zwroty. W ramach działań wspierających sprzedaż, opracowaliśmy kompleksową strategię marketingową, która objęła kampanie w mediach społecznościowych, w sieci Google oraz efektywne SEO i content marketing skoncentrowany na edukacji klientów.
Dodatkowo, wykorzystując potencjał sprzedażowy, wprowadziliśmy sklep na marketplace – Allegro, a następnie wsparliśmy sprzedaż na nim działaniami reklamowymi Allegro Ads. Tym samym rozszerzyliśmy działania i zwiększyliśmy sprzedaż karm marki Specific.
Zakres prac
- Przygotowanie zgodnego z najnowszymi trendami UX, layoutu strony sklepu, spójnego ze stroną główną,
- Przygotowanie i dostosowanie projektu graficznego do potrzeb firmy, wraz z zaprojektowaniem spójnej identyfikacji wizualnej;
- Optymalizacja strony internetowej pod kątem szybkości, wydajności i bezpieczeństwa,
- Wdrożenie i utrzymanie strony,
- Dostosowanie pod działania marketingowe. Podpięcie odpowiednich wtyczek umożliwiających działania statystyczne,
- Wprowadzenie działań reklamowych mających na celu wspieranie sprzedaży – Google i Meta Ads,
- Regularne działania SEO oraz tworzenie treści na bloga – omegakarmy.pl/porady,
- Wprowadzenie firmy na inne marketplace’y, na przykład Allegro,
- Dedykowane szkolenie pracowników firmy w zakresie obsługi strony internetowej
Efekty
Dzięki kompleksowemu podejściu do projektu, sklep omegakarmy.pl w przeciągu trzech lat znacząco rozwinęła się, zwiększyła swoją sprzedaż. Przejrzysty interfejs oraz skuteczne działania marketingowe przyczyniły się do zwiększenia rozpoznawalności marki na rynku, a także rozszerzenie działalności o sprzedaż na Ceneo.pl oraz Allegro.pl.


Podsumowanie
Projekt stworzenia sklepu internetowego Omega Karmy zakończył się sukcesem. Dzięki przemyślanej strategii oraz zaangażowaniu zespołu, marka zyskała silną obecność w internecie, co przyczyniło się do jej dalszego rozwoju i sukcesu na dynamicznie zmieniającym się rynku karm weterynaryjnych i specjalistycznych.