Loteria z kamperem
Kampania DUDA

Wyzwanie
Kluczowym wyzwaniem kampanii była długa trwałość loterii oraz konieczność ciągłego angażowania uczestników i poszerzania świadomości marki DUDA. Konkurencja w branży mięsnej, intensywna komunikacja medialna innych marek oraz sezonowy charakter kampanii dodatkowo mogły sprawiać osiągnięcie założonych celów.
Rozwiązanie
Strategia kampanii opierała się na wielowarstwowej komunikacji mediowej, która obejmowała:
- Główną linię komunikacyjną – poinformowanie o loterii i o głównej nagrodzie – kamperze – oraz zachęcenie do wzięcia w niej udziału,
- Linie remarketingowe – wykorzystanie różnych fraz do powrócenia z komunikatem do użytkowników,
- Linia Freemium - dodatkowa aktywność umożliwiająca udział bez rejestracji z możliwością wygrania mniejszych nagród.
- Dodatkowe aktywności - konkursy tematyczne (np. wymyślenie nazwy kampera) angażujące uczestników i zwiększające interakcję z marką.
Realizacja kampanii obejmowała wykorzystanie w komunikacji szerokiej gamy narzędzi wizerunkowych, ale również angażujących użytkowników. Emisja materiałów reklamowych odbyła się na YouTube, serwisach VOD, w przestrzeni Meta i Google Ads, na portalach i wortalach oraz w przestrzeni aplikacji gazetkowych. Wykorzystaliśmy formaty video, display oraz dynamiczne, interaktywne formaty reklamowe, które budowały zaangażowanie wśród użytkowników.
- 0emisji wszystkich materiałów przez okres kampanii
mln.
- 0wyświetleń reklam display
+ mln.
- 0wyświetleń materiałów video
+ mln.
- 0zasięgu użytkowników całej kampanii
mln.
- 0kliknięć na wszystkich emitowanych materiałach
+ tys.


Podsumowanie
Kampania miała na celu dotarcie do szerokiego grona konsumentów i aktywne zaangażowanie ich w loterię, jednocześnie budując świadomość marki DUDA jako producenta wysokiej jakości produktów drobiowych. Pomimo konkurencyjnego rynku i innych równoległych akcji promocyjnych, "Loteria z Kamperem" przyciągnęła uwagę uczestników i skutecznie zwiększyła rozpoznawalność marki. Dzięki efektywnej strategii mediowej i różnorodności zastosowanych formatów reklamy, DUDA skutecznie zbudowała lojalną bazę klientów i rozszerzyła swoją obecność na rynku