High Protein + konkurs
Kampania DUDA

Wyzwanie
Kluczowym wyzwaniem kampanii była konieczność wybicia się na tle konkurencji, która w kategorii produktów wysokobiałkowych zaczęła intensywnie komunikować się z konsumentami. Marka DUDA musiała zbudować silny wizerunek oraz lojalność wśród bardzo szerokiej grupy docelowej, która reaguje na różnorodne przekazy, w tym na specyficzne potrzeby Pokolenia Z. Dodatkowo, istotnym aspektem kampanii była efektywna komunikacja konkursu. Jednoczesne edukowanie konsumentów oraz budowanie emocjonalnego i racjonalnego przekazu dotyczącego wyboru produktów DUDA High Protein, był kluczowy, aby angażować i inspirować odbiorców do interakcji z marką.
Rozwiązanie
Kampania została zrealizowana przy użyciu różnych narzędzi marketingowych, a w tym wideo, display oraz interaktywnych formatów angażujących użytkowników. Kampania obejmowała emisję na portalach i wortalach, w przestrzeni aplikacji gazetkowych, Meta i Google Ads, YouTube oraz spotu w radiu online stacji RadiaZet. Strategia komunikacji została podzielona na trzy główne linie:
- Linia główna – komunikacja produktowa nastawiona na budowanie wizerunku;
- Linia konkursowa – promocja konkursu i zachęcenie użytkowników do wzięcia w nim udziału;
- Linia z influencerami – emisja dedykowanych materiałów z influencerami w formie materiałów wideo na Tik Tok Ads, Meta Video Ads oraz na You Tube.
Dodatkowo zaplanowano kampanię radiową z dwutygodniowymi emisjami spotów informujących o konkursie i produktach wysokobiałkowych w Radiu Zet i RMF.FM.
- 0emisji wszystkich materiałów przez okres kampanii
+ mln.
- 0wyświetleń reklam display
+ mln.
- 0wyświetleń materiałów video
+ mln.
- 0zasięgu użytkowników całej kampanii
mln.
- 0kliknięć na wszystkich emitowanych materiałach
+ tys.
.gif&w=1920&q=75)

Podsumowanie
Kampania przebiegła bez zakłóceń i osiągnęła zadowalające wyniki, jednocześnie doprowadzając ruch na przygotowany do kampanii landing page oraz generując zgłoszenia w konkursie.