High Protein + konkurs

Kampania DUDA

Wyzwanie

Kluczowym wyzwaniem kampanii była konieczność wybicia się na tle konkurencji, która w kategorii produktów wysokobiałkowych zaczęła intensywnie komunikować się z konsumentami. Marka DUDA musiała zbudować silny wizerunek oraz lojalność wśród bardzo szerokiej grupy docelowej, która reaguje na różnorodne przekazy, w tym na specyficzne potrzeby Pokolenia Z. Dodatkowo, istotnym aspektem kampanii była efektywna komunikacja konkursu. Jednoczesne edukowanie konsumentów oraz budowanie emocjonalnego i racjonalnego przekazu dotyczącego wyboru produktów DUDA High Protein, był kluczowy, aby angażować i inspirować odbiorców do interakcji z marką.

Rozwiązanie

Kampania została zrealizowana przy użyciu różnych narzędzi marketingowych, a w tym wideo, display oraz interaktywnych formatów angażujących użytkowników. Kampania obejmowała emisję na portalach i wortalach,  w przestrzeni aplikacji gazetkowych, Meta i Google Ads, YouTube oraz spotu w radiu online stacji RadiaZet. Strategia komunikacji została podzielona na trzy główne linie:

- Linia główna – komunikacja produktowa nastawiona na budowanie wizerunku;

- Linia konkursowa – promocja konkursu i zachęcenie użytkowników do wzięcia w nim udziału;

- Linia z influencerami – emisja dedykowanych materiałów z influencerami w formie materiałów wideo na Tik Tok Ads, Meta Video Ads oraz na You Tube.

Dodatkowo zaplanowano kampanię radiową z dwutygodniowymi emisjami spotów informujących o konkursie i produktach wysokobiałkowych w Radiu Zet i RMF.FM.

  • 0

    + mln.

    emisji wszystkich materiałów przez okres kampanii
  • 0

    + mln.

    wyświetleń reklam display
  • 0

    + mln.

    wyświetleń materiałów video
  • 0

    mln.

    zasięgu użytkowników całej kampanii
  • 0

    + tys.

    kliknięć na wszystkich emitowanych materiałach
Duda baner
Duda player

Podsumowanie

Kampania przebiegła bez zakłóceń i osiągnęła zadowalające wyniki, jednocześnie doprowadzając ruch na przygotowany do kampanii landing page oraz generując zgłoszenia w konkursie.


Inne realizacje

Zobacz nasze realizacje