Regulamin Konkursu
Wymyśl krótkie, zabawne hasło dla kapsułek Ludwik MAXX POWER PLUS

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa warunki Konkursu pod nazwą „Wymyśl krótkie, zabawne hasło dla kapsułek Ludwik MAXX POWER PLUS” (dalej: „Konkurs”).
  2. Organizatorem Konkursu jest hi Grupa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (dalej: „Organizator”) z siedzibą przy ulicy Bokserskiej 2/13 (02-682 Warszawa), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000558002 (Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy KRS), NIP: 9512392829, REGON: 361540544. Partnerem w organizacji Konkursu jest „GRUPA INCO” S.A. (dalej: „Partner”) z siedzibą przy ulicy Wspólnej 25 (00-519 Warszawa), zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców KRS pod numerem 0000101255 (Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy KRS), NIP: 5260300428, REGON: 000599764.
  3. Fundatorem nagrody w Konkursie jest Partner.
  4. Konkurs nie jest stworzony, administrowany ani sponsorowany przez właściciela ani przez podmiot administrujący w jego imieniu lub na jego rzecz serwisem TikTok. Podmioty opisane w zdaniu poprzednim nie ponoszą wobec Uczestnika odpowiedzialności za jakiekolwiek działania związane z organizacją Konkursu na łamach serwisu TikTok (chyba że co innego wyraźnie stanowiłyby przepisy prawa).

§ 2. Warunki uczestnictwa

  1. Dostęp do Konkursu jest bezpłatny, a udział w nim jest dobrowolny.
  2. Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne mające miejsce zamieszkania w Rzeczpospolitej Polskiej, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, posiadające aktywne konto w serwisie TikTok, (dalej: „Uczestnik”).
  3. Konkurs trwa od 29.09.2025 do 08.10.2025 do godziny 23:59:59 CET – w tym czasie Uczestnicy mogą wykonać Zadanie konkursowe.
  4. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone do dnia 15.10.2025 w komentarzu do Posta konkursowego.
  5. Organizator zapewnia, że Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną ani grą, której wynik zależy od przypadku.
  6. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora (ani spółki będącej wspólnikiem Organizatora) ani Partnera, a także – ich osoby najbliższe. Pracownikami w rozumieniu Regulaminu są członkowie organów Partnera lub Organizatora (lub spółki będącej wspólnikiem Organizatora), a także osoby zatrudnione przez Partnera bądź Organizatora (lub spółki będącej wspólnikiem Organizatora) na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia lub umowy o dzieło. Osobą najbliższą w rozumieniu Regulaminu  jest małżonek, wstępny, zstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek, a także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu.

§ 3. Zadanie konkursowe

  1. Zadanie konkursowe wykonywane jest przez Uczestników poprzez zamieszczenie komentarza pod postem dedykowanym niniejszemu Konkursowi zamieszczonym na Profilu marki Ludwik (dalej: „Post konkursowy”).
  2. Aby wziąć udział w Konkursie, należy wykonać następujące zadanie konkursowe (dalej: „Zadanie konkursowe”): w komentarzu do Posta konkursowego należy w kreatywny sposób udzielić odpowiedzi zgodnie z następującymi wytycznymi: „Wymyśl krótkie, zabawne hasło dla kapsułek Ludwik MAXX POWER PLUS!”. Organizator dopuszcza wykonanie Zadania konkursowego w formie tekstowej, zdjęcia lub video (także w formie mieszanej).
  3. O przyznaniu Nagród decyduje delegowana przez Organizatora Komisja w drodze analizy zgodności wykonania Zadania konkursowego z treścią niniejszego Regulaminu, a także kryteriów oceny opisanych w § 4 ust. 1.
  4. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem serwisu TikTok, w postaci komentarza pod Postem konkursowym.
  5. Organizator zwraca uwagę na wymóg poszanowania przez Uczestnika podczas uczestnictwa w Konkursie: przepisów prawa, warunków korzystania z serwisu TikTok, twórczości osób trzecich (Uczestnikowi wolno zgłosić tylko Zadanie konkursowe będące przejawem jego własnej twórczości, a nadto – bez ograniczeń w zakresie rozpowszechniania ani wydania) i zachowanie kultury w wypowiedziach. Zadania konkursowe niezgodne z prawem lub Regulaminem, w tym zawierające wulgaryzmy i niecenzuralne słowa będą usuwane i nie będą brały udziału w Konkursie.

§ 4. Nagroda

  1. Spośród zrealizowanych Zadań konkursowych spełniających wymogi Regulaminu, Organizator nagrodzi najlepsze 15 z nich – w sposób opisany w ust. 2 poniżej. Jako kryteria oceny Zadań konkursowych jako najlepszych, Komisja będzie przyjmowała: kreatywność, pomysłowość, oryginalność, stopień nawiązania do marki Ludwik MAXX POWER Plus i humorystyczny charakter Zadania konkursowego.
  2. Uczestnik, który wykonał nagrodzone Zadanie konkursowe (dalej: „Zwycięzca”) i który przekaże Organizatorowi niezbędne dane do wysyłki Nagrody zgodnie z ust. 7 poniżej (w tym – we wskazanym tam terminie), otrzyma następujący zestaw rzeczowy (dalej: „Nagroda”):
    1. MAXX POWER PLUS ALL IN 1 Kapsułki do zmywarek LEMON 30 szt.,
    2. MAXX POWER Płyn do naczyń Cytrusy z zieloną herbatą NOWOŚĆ,
    3. MAXX POWER Odtłuszczacz spray NOWOŚĆ,
    4. MAXX POWER Kabiny prysznicowe spray NOWOŚĆ,
    5. MAXX POWER Kamień i rdza spray NOWOŚĆ,
    6. MAXX POWER Szyby i lustra spray NOWOŚĆ,
    7. MAXX POWER Pianka do naczyń,            
    8. MAXX POWER Spray do naczyń.           
  3. Organizator zobowiązuje się do przygotowania Nagrody i jej nadania przesyłką do Zwycięzcy w terminie do 15 dni kalendarzowych, liczonych od dnia otrzymania przez Organizatora niezbędnych danych adresowych od Zwycięzcy, zgodnie z ust. 7 poniżej.
  4. Wraz z Nagrodą Zwycięzcy przyznana zostanie dodatkowa nagroda pieniężna w kwocie odpowiadającej 11,11% wartości przyznanej mu Nagrody (dalej: „Świadczenie Dodatkowe„). Kwota Świadczenia Dodatkowego zostanie potrącona przez Organizatora na poczet podatku dochodowego i przekazana na konto właściwego urzędu skarbowego
  5. Zwycięzcom nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na pieniądze ani nagrodę innego rodzaju.
  6. Zwycięzcy mogą zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje im ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
  7. W celu otrzymania Nagrody, konieczne jest przekazanie przez Zwycięzcę Organizatorowi danych adresowych (co najmniej: imienia i nazwiska, adresu korespondencyjnego oraz numeru telefonu dla kuriera), na który wysłana ma zostać Nagroda (dane przekazać należy w wiadomości prywatnej skierowanej do Profilu marki Ludwik, za pośrednictwem serwisu TikTok). Wiadomość taka musi być przekazana przez Zwycięzcę najpóźniej w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia ogłoszenia wyników Konkursu.
  8. Organizator wyda Nagrodę wyłącznie tym Zwycięzcom, którzy przekażą mu niezbędne dane adresowe do wysyłki Nagrody, zgodnie z ust. 7 powyżej. Brak przekazania tych danych zgodnie z ust. 7 powyżej we wskazanym tam terminie, uprawnia (ale nie zobowiązuje) Organizatora do wyłonienia kolejnego Zwycięzcy spośród autorów pozostałych, nienagrodzonych Zadań konkursowych (w takim przypadku ogłoszenie nowego Zwycięzcy nastąpi najpóźniej w terminie 7 dni od ogłoszenia pierwszych wyników Konkursu. Postanowienia ust. 2-7 oraz ust. 8 zdanie pierwsze stosuje się wówczas odpowiednio.

§ 5. Zakres odpowiedzialności Organizatora 

  1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu (m. in. za niezgodne ze stanem faktycznym podanie przez Zwycięzców danych kontaktowych, adresu do wysyłki Nagrody i innych danych służących do identyfikacji oraz za wszelkie niezgłoszone Organizatorowi zmiany tych danych), w tym za brak możliwości przekazania Nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika. W takim wypadku Nagroda przepada.
  2. Organizator oświadcza, że nie prowadzi kontroli, ani monitoringu treści umieszczanych przez Uczestników w zakresie rzetelności i prawdziwości, z zastrzeżeniem działań związanych z usunięciem naruszeń Regulaminu lub przepisów powszechnie obowiązujących.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz warunkami korzystania z serwisu TikTok, w szczególności Uczestników, którzy:
    • zamieszczają treści naruszające powszechnie akceptowane normy obyczajowe, moralno-etyczne, niosą treści propagujące przemoc, wzywają do antagonizmów na tle rasowym, wyznaniowym lub etnicznym, zawierają treści uznane powszechnie za obelżywe, a także zawierają treści naruszające dobra osobiste Organizatora lub Partnera lub stawiające go w niekorzystnym świetle lub niezgodne z obowiązującym prawem lub warunkami korzystania z serwisu TikTok (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
    • podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z warunkami korzystania z serwisu TikTok.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz serwisu TikTok.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony serwisu TikTok.
  6. Ograniczenia odpowiedzialności Organizatora przewidziane w niniejszym Regulaminie nie dotyczą sytuacji, w których odpowiedzialność Organizatora zakładają przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.

§ 6. Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu oraz uwagi dotyczące zasad, przeprowadzenia lub rozstrzygnięcia Konkursu należy zgłaszać mailowo na adres: ludwik@higrupa.pl nie później niż w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia rozstrzygnięcia Konkursu. Reklamacje dotyczące Nagrody należy zgłaszać w terminie do 30 dni od momentu jej otrzymania lub upływu terminu, w którym Nagroda miała zostać wysłana.
  2. Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie będzie rozpatrywana przez Organizatora.
  3. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika oraz uzasadnienie reklamacji. W tytule wiadomości prosimy dodać opis (Konkurs na TikToku – tytuł Konkursu).
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty ich wpłynięcia.

§ 7.Przetwarzanie danych osobowych

  1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez Organizatora wyłącznie w celu dokonania czynności niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia Konkursu, wybrania Zwycięzcy oraz umożliwienia odebrania Nagrody. Przetwarzane dane osobowe przez Organizatora będącego Administratorem danych osobowych dotyczą podstawowych danych znajdujących się na profilu Uczestników (w tym: imienia, nazwiska, pseudonimu), rozwiązania Zadania konkursowego, danych adresowych i kontaktowych przekazanych przez Zwycięzcę do wysyłki Nagrody.
  2. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane przez Organizatora tylko przez okres niezbędny do przeprowadzenia Konkursu i przekazania Uczestnikowi Nagrody, chyba że przepisy prawa nakazują dłuższego przechowywania danych. Dane osobowe Zwycięzcy będą przetwarzane po zakończeniu Konkursu w celu odebrania Nagrody, a w przypadku konieczności dokonania rozliczeń podatkowych przez Organizatora – do czasu upłynięcia 5 lat od zakończenia roku obrotowego, zgodnie z przepisami prawa podatkowego. Jeżeli Konkurs polega na umieszczaniu zdjęć/komentarzy bądź innych informacji na Profilu marki Ludwik, informacje te pozostaną w postaci archiwalnej.
  3. Uczestnicy mają prawo wglądu do przetwarzanych danych i ich poprawiania oraz usuwania, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu (zgodnie z art. 15-21 ) Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r., dalej „RODO„), a jeżeli dane były przekazane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) – zgodę można wycofać w dowolnym momencie, a co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie zgody przed jej wycofaniem. W celu realizacji uprawnień, osoba której dane dotyczą może wysłać stosowną prośbę na adres email ludwik@higrupa.pl. Uczestnik ma również prawo złożyć skargę do Prezesa UODO. Dane są podawane na zasadach dobrowolności, przy czym w zakresie uczestnictwa w Konkursie wymagana jest rejestracja w serwisie TikTok.
  4. W momencie usunięcia danych lub zgłoszenia sprzeciwu Uczestnik traci możliwość Uczestnictwa w Konkursie, ponieważ bez danych Organizator nie będzie posiadał możliwości odebrania Zadania konkursowego oraz ewentualnego wybrania Uczestnika jako Zwycięzcy.
  5. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    • udziału Uczestników w Konkursie na podstawie niniejszego Regulaminu (art. 6 ust. 1 lit. b RODO – dane niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie), ustaleniu Zwycięzcy, udostępnienia informacji o Zwycięzcach pod Postem konkursowym, a także zrealizowania wobec Uczestników obowiązków Organizatora wynikających z Konkursu, w tym wydania Nagród Zwycięzcom, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora;
    • komunikacji z Uczestnikami Konkursu oraz Zwycięzcą, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO;
    • reagowania na reklamacje, roszczenia – w przypadku ich pojawienia się, możliwość udzielenia odpowiedzi stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f);
    • wypełniania zobowiązań prawnych, którymi obarczony może być Organizator, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
  6. Odbiorcami danych Uczestników Konkursu mogą być zewnętrzni dostawcy usług oraz ich podwykonawcy, co m. in. umożliwia przeprowadzenie Konkursu w Internecie i udzielanie odpowiedzi Uczestnikom.

§ 8. Postanowienia końcowe

  1. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego i inne właściwe przepisy prawa.
  2. Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym Regulaminie. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na jego stronie www.higrupa.pl/konkursludwik .
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do nieistotnej zmiany Regulaminu Konkursu w trakcie jego trwania. Informacja o takich zmianach będzie zamieszczona na Profilu marki Ludwik oraz na oficjalnej stronie Organizatora www.higrupa.pl/konkursludwik

Możesz także pobrać treść regulaminu: